Knallstart! 

Som så mange andre så jeg på Melodi Grand Prix på lørdag, og feiret selvsagt begivenheten akkurat så hardt at jeg var litt bakpå i går.

(Om jeg var enig i vinneren? Nydelig låt å spise frokost til på søndager, men jeg heia på Sverige. Jeg liker glitter og stas og bittelitt seriøs useriøsitet i denne konkurransen.)

Når det er sagt så grua jeg meg til å stå opp i dag. Sofa og potetgull i går.. jeg trodde det skulle bli helt forferdelig – men så gikk det så det susa! Jeg løp 3 km på 25 minutter, og det med innlagte do-pauser for Børre! Nå vet ikke jeg standarden for 3 km terrengløp (det burde jeg sjekke ut, tenk om jeg er HELT ut å kjøre?) men for meg var dette en ny pokal i trenings-appen. Og for ikke å glemme i stoltheten.

Mulig de nye skoa er supersko?

«Only mister God knows» nynner jeg da, hvis vi skal holde oss til Melodi Grand Prix-sanger, mener jeg.

En god start på dagen var det i allefall!

Lag deg en god dag du også. 🙂


xxx

Fru Perez

Legg igjen en kommentar

