Sta som et esel

Etter den ene langhelga etter den andre med sene kvelder og vin og mat og smugrøyk og rangling, er det i allefall helt klart at jeg ikke skal utfordre meg selv til noe lignende i denne måneden neste år. Mai er jo en eneste lang russefeiring, selv for oss oppi åra. 

Jeg grua meg i skikkelig til dagens økt, men det gikk over all forventning! 6,4 km på 41 minutter og selv om appen ikke ga meg noen pokal eller hurra, så er jo dette rekorden over alle rekorder i denne omgangen. 

Og det beste av alt: jeg løp hele veien! 

Jeg stoppa kun opp for å ta bilder av den fantastiske morgenstunden med tåke og speilblank sjø og et helt koko fugleskravl. 

Sta som et esel. Stolt som ei høne. Sterk som en okse må bli resultatet av dette til slutt.

God mandag! 🙂 


xxx

Fru Perez 

Legg igjen en kommentar

