I mål med et smell!

Der! Da var jeg i mål med utfordringen. Siste krampetrekning i mai med 5 km jogging og jeg avsluttet med stil: Akkurat i det jeg kom ut av skogen sa det «knepp» i leggen og nå greier jeg ikke gå uten å halte. 

Jeg har totalt jogga/gått med staver/bare gått 62,5 km før jobb hver dag i mai. Jeg har brukt 9,53 timer av livet mitt og jeg har forbrent 5595 kalorier. 

Hvis jeg legger til de to mila jeg gikk i Budapest, de mange trillebårlass med ugress jeg har luka, den halve plena med gress jeg fjerna for å få frem hellene under, turene med Børre i helgene, plenklipping, husvask og støvsuging, tenker jeg at vi sier VEL GJENNOMFØRT! 

Så får det bare være at jeg antakelig må opp på loftet for å ta ned krykkene. Jeg, en offentlig godkjent latmark og sjef av impulsive handlinger, bør være stolt av alle idrettsskader jeg måtte pådra meg. 

Takk for alle heiarop! De hjalp! 🙂 


(Når du ikke har tid til å stoppe for å ta et skikkelig bilde)

xxx

Fru Perez 

Legg igjen en kommentar

