Snipp, snapp, snute 

Da var planene om å fortsette å jogge, midlertidig ute.

En liten sjekk hos Kaptein Mikkelsen i går, og konklusjonen var tennislegg. (Og jeg som aldri har spilt tennis…) På med støttebandasje under støttestrømpene og krykkene kan legges på loftet igjen. Det gjør ikke vondt, med mindre jeg glemmer meg og tråkker til, men nå er det jo pinse og meldt innevær på sofaen med siste sesong av House of Cards, så tipper det går seg til. Jeg er evig optimist!

Neste uke er jeg god som ny og kan fokusere på neste idrettsglede:

Færderseilasen!

Team Sirius, med kapteinen, hans kone og fokkeslask Perez, skal – om ikke ut på de syv hav, i allefall ut i Oslofjorden og ned til Tønsberg. Vi satser på vind og skum på toppene, se opp for liveblogging og bølger i håret.

Men enn så lenge skal jeg restituere.

God helg! 🙂


xxx

Fru Perez

Legg igjen en kommentar

